Service Innovation: How to Go from Customer Needs to Breakthrough Services: Lance Bettencourt: Kurslitteratur (9780071717861): Studentapan

Service Innovation: How to Go from Customer Needs to Breakthrough Services

Författare
Lance Bettencourt
ISBN
0071717862 , 9780071717861
Utgiven
2010-06-25
Språk
Engelska
Förlag
McGraw Hill Professional
Snabbt, enkelt och riskfritt är inte tillgängligt
Tusentals säljare använder vår unika tjänst där du kan köpa begagnade böcker precis lika snabbt, enkelt och riskfritt som att köpa nytt.

Men just nu saknas säljare för den här boken som har aktiverat detta.
Bevaka och få mejl när det finns en ny säljare för den här boken. Varje vecka läggs det till 1000-tals begagnade böcker.
autorenew Laddar prisjämförelse...
“Studentapan levererade produkten två dagar snabbare än vad konkurrenten lovade och till en tredjedel av priset.”
Sixten på Trustpilot.se
“Jag köpte kurslitteratur och allt fungerade klockrent. Kan verkligen rekommendera tjänsten!”
Ted på Trustpilot.se