Service Innovation: How to Go from Customer Needs to Breakthrough Services: Lance Bettencourt: Kurslitteratur (0071717862): Studentapan
Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
Service Innovation: How to Go from Customer Needs to Breakthrough Services
check Tillagd
Service Innovation: How to Go from Customer Needs to Breakthrough Services
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris

Service Innovation: How to Go from Customer Needs to Breakthrough Services

Av Lance Bettencourt
Utgiven 2010 | Mer om boken
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Begagnad bok
Snabbt, enkelt och riskfritt
Beställ snabbt, enkelt och riskfritt
Endast 0 säljare kvar:
kr + kr frakt Lägst pris
Skickas:
Senast på onsdag 24 januari
Begagnad:
Säljare:
Summan reserveras vid beställning och slutlig dragning sker när boken har skickats. Skydd mot bedrägeri ingår keyboard_arrow_down
Beställ direkt inom 4:59
Vi har reserverat boken för dig så att ingen annan hinner före.
Du kanske letar efter dessa kursböcker
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2010-06-25
Förlag:
McGraw Hill Professional
ISBN-13:
9780071717861
ISBN-10:
0071717862
Språk:
Engelska
Antal sidor:
304
Beskrivning
Advance praise for Service Innovation: "To the CEOs of all service companies I deal with: READ THIS BOOK!" -- Dave Wascha, senior director, Bing Product Management, Microsoft Corporation "Lance Bettencourt deftly blends his academic and consulting experience to provide an example-rich, readable, practical, and innovative discussion of service innovation." -- Leonard Berry, coauthor of Management Lessons from Mayo Clinic "Provides the robust framework to design services that unlock growth opportunities for every business." -- Lance Reschke, vice president, Ceridian Corporation "The tools and guidance in this book will inspire companies, small and large, to create effective and innovative services that are desperately needed." -- Mary Jo Bitner, Ph.D., W. P. Carey School of Business, Arizona State University, and coauthor of Services Marketing: Integrating Customer Focus Across the Firm "Cracks the code from the fuzzy front end through the complete life cycle of Service Innovation." -- Angelo Rago, division vice president, Global Customer Services, Abbott Medical Optics "Filled with rich examples of how firms can innovate service through helping customers get jobs done." -- Stephen W. Brown, Ph.D., W. P. Carey School of Business, Arizona State University "Any leader intent on providing distinctive value to customers must read Service Innovation." -- Michael Reynolds, staff vice president, Commercial Marketing, WellPoint, Inc. If there’s one truism about the service sector, it's that businesses don't succeed by inventing a better mousetrap; they succeed by finding the best, most cost-effective way to get rid of their customers' mice. In industries ranging from heavy machinery to health care to financial services to consumer goods, service innovation is helping businesses find new revenue streams--and enhance existing ones--by satisfying their customer's need to get things done. Few understand this better than Lance Bettencourt, a strategy adviser at Strategyn and a leading educator in management innovation consulting. And in Service Innovation, Bettencourt gives a master's class on the art and science of creating breakthrough service products. True service innovation demands that you shift the focus away from the solution and back to the customer. To achieve this shift in your business--one that takes you from making educated guesses to building a clear model to guide service innovation--Bettencourt instructs on the finer points of how to rethink your approach to the customer's needs: how the customer defines value in a product or service. Bettencourt mines nearly 20 years' experience in teaching and advising clients with service- and product-dominant businesses to demonstrate proven ways you can build, streamline, and focus your company's service product innovation processes. Among the numerous key ideas and practices are: Insight on understanding the different types of clients you serve—and how your products deliver value to them Ways to design specific frameworks for discovering service innovation opportunities for new, improved, and supplementary service products Practical guidance on staying focused on the "fuzzy front end" of service innovation The fundamental elements of a winning service strategy Finding new ways to help people solve problems and get things done is why there are goods and services in the first place. And in Service Innovation, Lance Bettencourt fills a vital need by delivering the essential guide that can put your business on the latest frontier of value creation.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."