Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
Strategy from the Outside In: Profiting from Customer Value
check Tillagd
Strategy from the Outside In: Profiting from Customer Value
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris
Strategy from the Outside In: Profiting from Customer Value; George Day,Christine Moorman ; 2010

Strategy from the Outside In: Profiting from Customer Value

Av George Day,Christine Moorman
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Du kanske letar efter dessa kursböcker
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2010-07-23
Förlag:
McGraw Hill Professional
ISBN-13:
9780071760782
ISBN-10:
0071760784
Språk:
Engelska
Antal sidor:
304
Beskrivning
Make customer value a C-Suite priority for lasting profits and growth While the Great Recession ravaged the balance sheets of long-standing leaders in their respective industries, many companies have actually gained market share, grown revenues and profits, and created more value for customers. These are not flash-in-the-pan companies—world-beaters one year and stragglers the next. They are companies like Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Fidelity, Cisco, Philips, Walmart, and Amazon. The success of these organizations isn’t the result of a brilliant strategy for bad times; it’s the outcome of a highly effective long-term strategy that manages the company from the outside in. In Strategy from the Outside In, George S. Day and Christine Moorman explain that the key to such lasting and highly profitable success is the ability to compete on and profit from customer value. It means operating from the outside in. It means always building strategy on market insight, and ensuring that every part of the company puts customer value first. Applying years of research, Day and Moorman illustrate that an outside-in view requires constant vigilance and focus on four customer value imperatives: Be a customer value leader Innovate new value for customers Capitalize on the customer as an asset Capitalize on the brand as an asset Day and Moorman take you from theory to practice, with an emphasis on real world stories, practical models, and useable metrics so that you can profit from customer value. From the outside in.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."