Voice-of-the-Customer Marketing: A Revolutionary 5-Step Process to Create Customers Who Care, Spend,: Ernan Roman: Kurslitteratur (0071743081): Studentapan
Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
Voice-of-the-Customer Marketing: A Revolutionary 5-Step Process to Create Customers Who Care, Spend,
check Tillagd
Voice-of-the-Customer Marketing: A Revolutionary 5-Step Process to Create Customers Who Care, Spend,
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris

Voice-of-the-Customer Marketing: A Revolutionary 5-Step Process to Create Customers Who Care, Spend,

Av Ernan Roman
Utgiven 2010 | Mer om boken
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Begagnad bok
Snabbt, enkelt och riskfritt
Beställ snabbt, enkelt och riskfritt
Endast 0 säljare kvar:
kr + kr frakt Lägst pris
Skickas:
Senast på torsdag 21 december
Begagnad:
Säljare:
Summan reserveras vid beställning och slutlig dragning sker när boken har skickats. Skydd mot bedrägeri ingår keyboard_arrow_down
Beställ direkt inom 4:59
Vi har reserverat boken för dig så att ingen annan hinner före.
Du kanske letar efter dessa kursböcker
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2010-10-22
Förlag:
McGraw Hill Professional
ISBN-13:
9780071743082
ISBN-10:
0071743081
Språk:
Engelska
Antal sidor:
272
Beskrivning
Learn how you can use the revolutionary five-step marketing process that helped Microsoft, NBC Universal, and IBM achieve double-digit increases in sales. "When HP uses the Voice of the Customer methodology, our marketing campaign results improve dramatically: response rates improve 3X to 10x, sales increase 2x or more, and we can spend far less to get great results. When we don’t use VOC, our results can suffer greatly." -Garry Dawson, Hewlett-Packard, Americas Advertising and Direct Marketing Manager "Ernan is a leading expert in creating disciplined “Voice of Customer” driven marketing processes. If you want to move from just talking about VOC to being a leader in implementing it, you must read this book." -Fred Neil, Global Head of CRM, Dell "The clearest and best book yet published on the subject of Voice of the Customer marketing principles. In this hands-on tutorial, Ernan takes you through the steps that can transform your business, putting your customers at the center of defining what is relevant and what will drive deeper engagement." -Bernd Schmitt, Professor, Columbia Business School, Author of Customer Experience Management and Big Think Strategy In Voice of the Customer Marketing, Ernan Roman, the award-winning marketing guru who created the IDM (Integrated Direct Marketing) and Opt-in marketing methodologies shows you a proven, step-by-step process for understanding the expectations of your customers and prospects for more effective relationships and deeper levels of value. He then demonstrates how to use these insights to develop high impact, high return relationship marketing strategies and action plans which generate consistent double-digit increases in response and sales. The book's numerous case studies demonstrate the most effective uses of Voice of the Customer marketing in action, and the most frequent mistakes marketers make-trying to "manage" customers rather than continually engaging them. This book is essential reading for all marketers, whether in Fortune or Growth sized companies, who want dramatic increases in sales and marketing effectiveness.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."