Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
Winning the Customer: Turn Consumers into Fans and Get Them to Spend More
check Tillagd
Winning the Customer: Turn Consumers into Fans and Get Them to Spend More
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris
Winning the Customer: Turn Consumers into Fans and Get Them to Spend More; Lou Imbriano ; 2011

Winning the Customer: Turn Consumers into Fans and Get Them to Spend More

Av Lou Imbriano
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Du kanske letar efter dessa kursböcker
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2011-08-19
Förlag:
McGraw Hill Professional
ISBN-13:
9780071775267
ISBN-10:
0071775269
Språk:
Engelska
Antal sidor:
256
Beskrivning
Build Customer Relationships and Win Big Revenue! “Unbreakable relationships are crucial to success in business. Lou Imbriano captures what it takes to forge the kind of deep credibility that encourages consumers and clients to trust you with their hard-earned dollars. If you want to deepen your customers’ trust and grow your revenues, I suggest you read Winning the Customer and you will win.” —Bob Reynolds, President & CEO, Putnam Investments “Lou Imbriano rescues the word ‘winning’ from the clutches of Charlie Sheen . . . and, like a Patriots playbook, Lou takes you through his game plan for successfully building a victorious team that opponents will respect and fear . . . from who should be answering your phone to effectively saying ‘no,’ it’s all there . . . lazy, unmotivated people, this is not for you. . . .” —Steve Levy, ESPN SportsCenter anchor “Imbriano definitely made his mark in the NFL and now he’s an MVP again with his new book, Winning the Customer. Lou’s down-to-earth marketing philosophies, which he brought to the Patriots, epitomize how everyone, in any industry, should approach marketing. If you want to truly know how to build remarkable business relationships, read Winning the Customer.” —Michael O’Hara Lynch, Head of Global Sponsorship, Visa “At a time when consumers have the power to use media where and how they choose, to like, dislike, and share their opinion on products and corporations, brand engagement is the best answer to build emotional and enduring relationships between brands and all their relevant communities. This book should be given to anyone who wants to understand the new dynamics that can bond brands with their ever-demanding customers.” About the Book: During his nine years in senior marketing positions with the New England Patriots, Lou Imbriano laid the foundation and marketing vision for the football team that led to its astronomical growth and explosive revenue—perfectly positioning them to be ready for when the Patriots became repeat Super Bowl champions and the NFL brand to beat. Now CEO of TrinityOne, a strategic marketing firm, Lou has an undefeated record of showing all types of companies how to tackle customer relationships and convert them into tangible revenue. In Winning the Customer, Lou delivers his original strategies for both short- and long-term financial success: The Marketing Playbook: how to identify those who are dying to spend money with you Relationship Architecture: how to connect with customers in meaningful ways and create “memorable moments” The Revenue Game: how to build revenue instead of selling concepts Throughout the book, you’ll find Lou’s dynamic personal stories drawn right from his years of real-world business experience. He’s learned that to maximize revenue, every organization must both turn its customers into fans and coax those fans to spend freely. Winning the Customer shows you how to do just that using the Three Tiers of Customer Relationships. Imbriano shares his strategies with his innovative DELIVERS system: Dedication, Entertainment, Loyalty, Investment, Vision, Energy, Responsibility, and Sacrifice. Filled with practical information and written in Lou’s inimitable conversational style, Winning the Customer is your all-pro offensive attack against old, ineffective methods and flat results. Lou’s tools will give any business an inspired team, supersized income, and a virtual stadium full of engaged, high-paying customers.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."