KÖP REVOLUTIONEN

2018-11-29 14
1 0

Beskrivning

Digitaliseringen av samhället är en av vår tids största och mest omvälvande förändringar. Med den nya tekniken blir konsumenten och därmed även köpprocessen allt mer digital, och det ritar helt om förutsättningarna för många verksamheter. I den pågående ”köprevolutionen” står handeln i frontlinjen – dess gränssnitt digitaliseras snabbt. Digitaliseringen av köpet får dock konsekvenser långt utanför handelns gränser. Alla måste förstå vad som händer när det är konsumenterna som styr (och inte varumärkena), att köprevolutionen får konsekvenser för hela vårt sätt att göra affärer, från marknadsföring och varumärkespositionering till affärsmodeller och hur vi organiserar oss. Den här boken hjälper dig att förstå vad den digitaliserade köpprocessen betyder för just era kunder och er affär. Den hjälper dig att tänka nytt, att tänka konsumentcentrerat, att tänka digitalt.

Förhandsvisning - Visar 1 sidor av totalt 7 sidor

Anteckningar

20 kr

  Levereras digitalt direkt till ditt konto   100 % nöjd eller pengarna tillbaka
payment payment

Information om dokumentet

  • Skola
    Lunds universitet
  • Kurs
    Tjänsteperspektivet
  • Program
    Service Managment

Omdömen - 1 st

Jonas Levin - 2018-12-06

“*”

Logga in för att kunna betygsätta

Populära studentrabatter

Här hittar du våra mest populära studentrabatter. Missa inte att spara tusentals kronor.

Hollywood.se

10% studentrabatt

Till erbjudandet
Apomera

7% studentrabatt

Till erbjudandet
inkClub

10% studentrabatt

Till erbjudandet
Länsförsäkringar

Studentrabatt på hemförsäkring

Till erbjudandet
Adlibris

5% studentrabatt

Till erbjudandet
Hallon

Lägre månadspris för studenter

Till erbjudandet
Vimla Mobil

Mer surf för studenter

Till erbjudandet
Stayhard

10% studentrabatt

Till erbjudandet