Cross Cultural Business Behavior - Negotiating, Selling, Sourcing and Managing Across Cultures; Richard R. Gesteland; 2005

Cross Cultural Business Behavior - Negotiating, Selling, Sourcing and Managing Across Cultures Upplaga 1

av Richard R. Gesteland
For almost a decade Cross-Cultural Business Behavior has been praised by business people and by students as ”an eminently useful guide to the global marketplace”.

Läs mer
Readers of the fourth edition of the book will find even more of that practical guidance for negotiating with customers and suppliers around the world. They will also find fresh new cases, additional negotiator profiles and comparisons of Nordic business cultures as well as detailed advice for adapting sales presentations to the culture of the customer.

Om författarna
Richard R. Gesteland har i över 30 år i olika roller ägnat sig åt internationella affärer med bas i Tyskland, Österrike, Italien , Brasilien, Indien och Singapore. Han har genomfört affärsförhandlingar i 55 länder och är en flitigt anlitad föreläsare inom området.
For almost a decade Cross-Cultural Business Behavior has been praised by business people and by students as ”an eminently useful guide to the global marketplace”.

Läs mer
Readers of the fourth edition of the book will find even more of that practical guidance for negotiating with customers and suppliers around the world. They will also find fresh new cases, additional negotiator profiles and comparisons of Nordic business cultures as well as detailed advice for adapting sales presentations to the culture of the customer.

Om författarna
Richard R. Gesteland har i över 30 år i olika roller ägnat sig åt internationella affärer med bas i Tyskland, Österrike, Italien , Brasilien, Indien och Singapore. Han har genomfört affärsförhandlingar i 55 länder och är en flitigt anlitad föreläsare inom området.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2005
ISBN: 9789147077229
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 352 st
For almost a decade Cross-Cultural Business Behavior has been praised by business people and by students as ”an eminently useful guide to the global marketplace”.

Läs mer
Readers of the fourth edition of the book will find even more of that practical guidance for negotiating with customers and suppliers around the world. They will also find fresh new cases, additional negotiator profiles and comparisons of Nordic business cultures as well as detailed advice for adapting sales presentations to the culture of the customer.

Om författarna
Richard R. Gesteland har i över 30 år i olika roller ägnat sig åt internationella affärer med bas i Tyskland, Österrike, Italien , Brasilien, Indien och Singapore. Han har genomfört affärsförhandlingar i 55 länder och är en flitigt anlitad föreläsare inom området.
For almost a decade Cross-Cultural Business Behavior has been praised by business people and by students as ”an eminently useful guide to the global marketplace”.

Läs mer
Readers of the fourth edition of the book will find even more of that practical guidance for negotiating with customers and suppliers around the world. They will also find fresh new cases, additional negotiator profiles and comparisons of Nordic business cultures as well as detailed advice for adapting sales presentations to the culture of the customer.

Om författarna
Richard R. Gesteland har i över 30 år i olika roller ägnat sig åt internationella affärer med bas i Tyskland, Österrike, Italien , Brasilien, Indien och Singapore. Han har genomfört affärsförhandlingar i 55 länder och är en flitigt anlitad föreläsare inom området.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)