Digital Marketing Fundamentals; Marjolein Visser, Berend Sikkenga, Mike Berry; 2021
spara 39%
3 säljare

Digital Marketing Fundamentals Upplaga 2

av Marjolein Visser, Berend Sikkenga, Mike Berry

Digital Marketing Fundamentals är den första fullfjädrade läroboken om digital marknadsföring som täcker hela marknadsföringsprocessen. Såväl den vetenskapliga teorin bakom digital marknadsföring som tekniker och media diskuteras. Digital Marketing Fundamentals är lättläst och innehåller många internationella exempel och case. Den nederländska versionen av denna bok (Basisboek Online Marketing) har blivit en standardutgåva i Nederländerna.


I denna bok behandlas alla relevanta aspekter av digital marknadsföring: strategiska aspekter, marknadsundersökningar, produktutveckling och realisering, branding, kundanskaffning, kundlojalitet och orderhantering. I boken behandlas även effektiva webbplatser och appar, digital analys samt planering och organisation. Tillämpningen av sociala medier och mobil kommunikation integreras sömlöst i ämnena.


Digital Marketing Fundamentals är mycket lämplig för handels- och managementkurser inom högre utbildning och även för yrkesverksamma inom digital marknadsföring.

Digital Marketing Fundamentals är den första fullfjädrade läroboken om digital marknadsföring som täcker hela marknadsföringsprocessen. Såväl den vetenskapliga teorin bakom digital marknadsföring som tekniker och media diskuteras. Digital Marketing Fundamentals är lättläst och innehåller många internationella exempel och case. Den nederländska versionen av denna bok (Basisboek Online Marketing) har blivit en standardutgåva i Nederländerna.


I denna bok behandlas alla relevanta aspekter av digital marknadsföring: strategiska aspekter, marknadsundersökningar, produktutveckling och realisering, branding, kundanskaffning, kundlojalitet och orderhantering. I boken behandlas även effektiva webbplatser och appar, digital analys samt planering och organisation. Tillämpningen av sociala medier och mobil kommunikation integreras sömlöst i ämnena.


Digital Marketing Fundamentals är mycket lämplig för handels- och managementkurser inom högre utbildning och även för yrkesverksamma inom digital marknadsföring.

Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 2021
ISBN: 9789001749842
Förlag: Wolters-Noordhoff B.V.
Format: Häftad
Språk: Engelska
Sidor: 650 st

Digital Marketing Fundamentals är den första fullfjädrade läroboken om digital marknadsföring som täcker hela marknadsföringsprocessen. Såväl den vetenskapliga teorin bakom digital marknadsföring som tekniker och media diskuteras. Digital Marketing Fundamentals är lättläst och innehåller många internationella exempel och case. Den nederländska versionen av denna bok (Basisboek Online Marketing) har blivit en standardutgåva i Nederländerna.


I denna bok behandlas alla relevanta aspekter av digital marknadsföring: strategiska aspekter, marknadsundersökningar, produktutveckling och realisering, branding, kundanskaffning, kundlojalitet och orderhantering. I boken behandlas även effektiva webbplatser och appar, digital analys samt planering och organisation. Tillämpningen av sociala medier och mobil kommunikation integreras sömlöst i ämnena.


Digital Marketing Fundamentals är mycket lämplig för handels- och managementkurser inom högre utbildning och även för yrkesverksamma inom digital marknadsföring.

Digital Marketing Fundamentals är den första fullfjädrade läroboken om digital marknadsföring som täcker hela marknadsföringsprocessen. Såväl den vetenskapliga teorin bakom digital marknadsföring som tekniker och media diskuteras. Digital Marketing Fundamentals är lättläst och innehåller många internationella exempel och case. Den nederländska versionen av denna bok (Basisboek Online Marketing) har blivit en standardutgåva i Nederländerna.


I denna bok behandlas alla relevanta aspekter av digital marknadsföring: strategiska aspekter, marknadsundersökningar, produktutveckling och realisering, branding, kundanskaffning, kundlojalitet och orderhantering. I boken behandlas även effektiva webbplatser och appar, digital analys samt planering och organisation. Tillämpningen av sociala medier och mobil kommunikation integreras sömlöst i ämnena.


Digital Marketing Fundamentals är mycket lämplig för handels- och managementkurser inom högre utbildning och även för yrkesverksamma inom digital marknadsföring.

Begagnad bok
565 kr924 krSpara 359 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
565 kr924 krSpara 359 kr (39%) mot nypris
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar