Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré; Anders Parment; 2008
Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré; Anders Parment; 2008

Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entréUpplaga 1

av Anders Parment

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9789147087556
  • Sidor: 264 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Omfattande förändringar pågår i företag och organisationer: 40-talisterna går i pension och in kommer Generation Y - 80-talisterna som vill göra skillnad. Det här är en generation konsumenter och medarbetare som har vuxit upp i ett samhälle med många möjligheter och val, ständig kommunikation och stora sociala nätverk. Läs mer Många organisationer upplever Generation Y som besvärliga och uppkäftiga, men i själva verket kan de vara kreativa, kompetenta, bildade och världsvana. I den här boken utmanas det etablerade tänkandet kring marknadskommunikation, konsumentbeteende och rekrytering, genom att Generation Y:s karaktärsdrag analyseras. Lär känna Generation Y och ta vara på de möjligheter som de för med sig! Om författarna Anders Parment är ek. dr och verksam vid Linköpings universitet samt som strategikonsult och föreläsare.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré (2008)

I januari 2008 släpptes boken Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré skriven av Anders Parment. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 264 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré på Studentapan och spara pengar.

Referera till Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré (Upplaga 1)

Harvard

Parment, A. (2008). Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Parment, Anders, Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré, 1 uppl. (Liber, 2008).

APA

Parment, A. (2008). Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Parment A. Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré. 1:a uppl. Liber; 2008.