Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld; Per Frankelius; 1997
1 säljare

Kirurgisk marknadsföring - Skapande av möten och relationer i en föränderlig värld Upplaga 1

av Per Frankelius
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.

Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.

Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.

Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.

Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 1997
ISBN: 9789147040124
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 192 st
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.

Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.

Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Boken handlar om marknadsföring i förändring och tar upp historiska milstolpar liksom moderna synsätt, förutsättningar och verktyg.

Läs mer
Förutom en historisk exposé berörs bl.a. förändringar inom elektronisk handel, reklaminstallationer, mässor, postorder, kommunikationsmodeller, globala trender, reklamens utveckling m.m. "Kirurgisk" marknadsföring presenteras utförligt och ses av författaren som en av de viktigaste instrumenten för framgångsrikt företagande.

Om författarna
Per Frankelius är forskare vid Örebro universitet samt ansvarig för DM-centret i Örebro.
Begagnad bok
200 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
200 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar