Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället; Lars Aronsson, Kjell Arvidsson, Jonas Bjälesjö, Christer Foghagen, Susanne Johansson, Mattias Junemo, Tom Mels, Cecilia Möller, Hans Wessblad, Katarina Zambrell; 2007

Kulturell ekonomi - Skapandet av värden, platser och identiteter i upplevelsesamhället Upplaga 1

av Lars Aronsson, Kjell Arvidsson, Jonas Bjälesjö, Christer Foghagen, Susanne Johansson
m.fl.
Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen.

Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.
Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen.

Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2007
ISBN: 9789144064284
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: E-bok
Språk: Svenska
Sidor: 311 st
Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen.

Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.
Kulturell ekonomi ger ett annorlunda perspektiv på samhällets utveckling och behandlar skapandet av mening, värde och identiteter för människor och platser i upplevelsesamhället. Författarna representerar olika discipliner med skilda ansatser och boken riktar sig till studenter och forskare inom såväl ekonomiska som samhällsvetenskapliga ämnen.

Boken är dessutom läsvärd för yrkesverksamma med intresse för utvecklingsfrågor i en upplevelseorienterad omvärld.
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)