Marketing For Dummies; Ruth Mortimer; 2012
Marketing For Dummies; Ruth Mortimer; 2012

Marketing For DummiesUpplaga 1

av Ruth Mortimer

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9781119965169
  • Sidor: 320 st
  • Förlag: John Wiley & Sons
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Smart marketing techniques to get your business noticed. Plan a successful marketing campaign and move your business forward with this fully updated edition of an established bestseller. Packed with practical advice from a team of industry experts, this readable guide features all the latest tools and techniques to help you connect with new customers and retain existing ones. From choosing the right strategy and preparing a marketing plan, to igniting your imagination and producing compelling advertising, you'll be creating a buzz and increasing profits in no time.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing For Dummies (2012)

I juni 2012 släpptes boken Marketing For Dummies skriven av Ruth Mortimer. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 320 sidor. Förlaget bakom boken är John Wiley & Sons som har sitt säte i Hoboken.

Köp boken Marketing For Dummies på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing For Dummies (Upplaga 1)

Harvard

Mortimer, R. (2012). Marketing For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons.

Oxford

Mortimer, Ruth, Marketing For Dummies, 1 uppl. (John Wiley & Sons, 2012).

APA

Mortimer, R. (2012). Marketing For Dummies (1:a uppl.). John Wiley & Sons.

Vancouver

Mortimer R. Marketing For Dummies. 1:a uppl. John Wiley & Sons; 2012.