Marketing : real people, real choices; Michael R Solomon; 2008
Marketing : real people, real choices; Michael R Solomon; 2008

Marketing : real people, real choicesUpplaga 5

av Michael R Solomon

  • Upplaga: 5e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780132299206
  • Sidor: 640 st
  • Förlag: Pearson Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For the Principles of Marketing course. Marketing: Real People, Real Choices is the only text to introduce marketing from the perspective of real people who make real marketing decisions at leading companies every day.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Marketing : real people, real choices (2008)

2008 släpptes boken Marketing : real people, real choices skriven av Michael R Solomon. Det är den 5e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 640 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Prentice Hall.

Köp boken Marketing : real people, real choices på Studentapan och spara pengar.

Referera till Marketing : real people, real choices (Upplaga 5)

Harvard

Solomon, M. R. (2008). Marketing : real people, real choices. 5:e uppl. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Solomon, Michael R, Marketing : real people, real choices, 5 uppl. (Pearson Prentice Hall, 2008).

APA

Solomon, M. R. (2008). Marketing : real people, real choices (5:e uppl.). Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Solomon MR. Marketing : real people, real choices. 5:e uppl. Pearson Prentice Hall; 2008.