Metodbok för medievetenskap; Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland, Leif Ove Larsen; 2004
5+ säljare

Metodbok för medievetenskap Upplaga 1

av Helge Østbye, Karl Knapskog, Knut Helland, Leif Ove Larsen
Metodbok för medievetenskap är en introduktion till forskningsmetoder inom medieområdet. Boken ger en bra grund för att man ska kunna förstå, och ha ett kritiskt förhållningssätt till, metoder inom medievetenskap. Både metoder som är specifika för medievetenskap och metoder som används inom andra humanistiska och samhällsvetenskapliga områden presenteras.

Läs mer
Författarna tar också upp de vetenskapsteoretiska frågeställningar som är relevanta.

Om författarna
Författarna är verksamma vid Institutt for medievetenskap vid Universitetet i Bergen.
Metodbok för medievetenskap är en introduktion till forskningsmetoder inom medieområdet. Boken ger en bra grund för att man ska kunna förstå, och ha ett kritiskt förhållningssätt till, metoder inom medievetenskap. Både metoder som är specifika för medievetenskap och metoder som används inom andra humanistiska och samhällsvetenskapliga områden presenteras.

Läs mer
Författarna tar också upp de vetenskapsteoretiska frågeställningar som är relevanta.

Om författarna
Författarna är verksamma vid Institutt for medievetenskap vid Universitetet i Bergen.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2004
ISBN: 9789147073504
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 288 st
Metodbok för medievetenskap är en introduktion till forskningsmetoder inom medieområdet. Boken ger en bra grund för att man ska kunna förstå, och ha ett kritiskt förhållningssätt till, metoder inom medievetenskap. Både metoder som är specifika för medievetenskap och metoder som används inom andra humanistiska och samhällsvetenskapliga områden presenteras.

Läs mer
Författarna tar också upp de vetenskapsteoretiska frågeställningar som är relevanta.

Om författarna
Författarna är verksamma vid Institutt for medievetenskap vid Universitetet i Bergen.
Metodbok för medievetenskap är en introduktion till forskningsmetoder inom medieområdet. Boken ger en bra grund för att man ska kunna förstå, och ha ett kritiskt förhållningssätt till, metoder inom medievetenskap. Både metoder som är specifika för medievetenskap och metoder som används inom andra humanistiska och samhällsvetenskapliga områden presenteras.

Läs mer
Författarna tar också upp de vetenskapsteoretiska frågeställningar som är relevanta.

Om författarna
Författarna är verksamma vid Institutt for medievetenskap vid Universitetet i Bergen.
Begagnad bok
189 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
189 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar