Påverka arbetsklimat : Utdrag ur OBM i praktiken; Rolf Olofsson, Kenneth Nilsson; 2016

Påverka arbetsklimat : Utdrag ur OBM i praktiken Upplaga 1

av Rolf Olofsson, Kenneth Nilsson
Här förklarar två erfarna organisationskonsulter hur man kan påverka arbetsklimatet så att både resultaten och medarbetarnas arbetssituation förbättras. Metoderna har sitt ursprung i OBM (Organizational Behavior Management) och bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden.

Denna utgåva utgörs av kapitlet ”Påverka arbetsklimat” ur boken OBM i praktiken. Den är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010).

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker. 
Här förklarar två erfarna organisationskonsulter hur man kan påverka arbetsklimatet så att både resultaten och medarbetarnas arbetssituation förbättras. Metoderna har sitt ursprung i OBM (Organizational Behavior Management) och bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden.

Denna utgåva utgörs av kapitlet ”Påverka arbetsklimat” ur boken OBM i praktiken. Den är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010).

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker. 
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2016
ISBN: 9789127817470
Förlag: Natur & Kultur Digital
Format: E-bok
Språk: Svenska
Sidor: 39 st
Här förklarar två erfarna organisationskonsulter hur man kan påverka arbetsklimatet så att både resultaten och medarbetarnas arbetssituation förbättras. Metoderna har sitt ursprung i OBM (Organizational Behavior Management) och bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden.

Denna utgåva utgörs av kapitlet ”Påverka arbetsklimat” ur boken OBM i praktiken. Den är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010).

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker. 
Här förklarar två erfarna organisationskonsulter hur man kan påverka arbetsklimatet så att både resultaten och medarbetarnas arbetssituation förbättras. Metoderna har sitt ursprung i OBM (Organizational Behavior Management) och bygger på psykologisk forskning om vad som verkligen påverkar människors beteenden.

Denna utgåva utgörs av kapitlet ”Påverka arbetsklimat” ur boken OBM i praktiken. Den är skriven för alla som arbetar med verksamhetsutveckling och ledarskap, samt för studerande inom psykologi, ledarskap och organisation. Boken är en fristående fortsättning på Beteendeanalys i organisationer (2010).

Denna titel är en beställningsvara, vilket innebär att den trycks först när en order läggs. Leveranstid är 5-8 vardagar. I övrigt är det ingen skillnad mot andra tryckta böcker. 
Begagnad bok (0 st)
Begagnad bok (0 st)