Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I september 2013 släpptes boken Service och bemötande 1 - Lärobok skriven av Meg Marnon. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 118 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Thelin läromedel.
Köp boken Service och bemötande 1 - Lärobok på Studentapan och spara uppåt 15% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 2 recensioner från verifierade användare
4.5 (2)
2 recensioner
Lobin
Gävle
Service och bemötande 1 är en lättläst och praktisk lärobok som på ett tydligt sätt visar hur god service och professionellt bemötande skapar positiva kundupplevelser. Boken varvar teori med verklighetsnära exempel och övningar som gör det lätt att förstå hur man kan utveckla sitt sätt att kommunice...
Alexandra
Lunde
Bra innehåll och lätt att förstå