Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
I september 2022 släpptes boken Servicekunskap 1 Fakta och uppgifter skriven av Gunilla Eek, Marianne Feldt, Anders Pihlsgård. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 292 sidor djupgående information om ekonomi. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.
Köp boken Servicekunskap 1 Fakta och uppgifter på Studentapan och spara uppåt 33% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 9 recensioner från verifierade användare
5.0 (9)
9 recensioner

Md
Skövde
Jag lär mig hur man ska bemöta kunder på ett bra sätt och hur viktigt det är att ge bra service.

Aurora
Tidaholm
bra tydlig tex

Emelie
Huskvarna
Oh la la vilken bra bok!

Lydia
Tenhult
Bra information kring kundbemötande och annat

Hanna
Avesta
Denna bok har hjälpt mig genom denna kurs med information om servicekunskap, hur viktig den goda servicen är till kunder, få bra kundrelation osv. Samt att efter varje kapitel så är det frågor om kapitlet som man kan träna sig själv på, även andra frågo

Josefina
Åstorp
Mycket bra bok!