Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning; Pär Ström; 2010
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning; Pär Ström; 2010

Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildningUpplaga 1

av Pär Ström

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9789147094226
  • Sidor: 184 st
  • Förlag: Liber
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något! Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt. Läs mer Här är några exempel på frågor som boken besvarar: Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg? Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg? Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé? Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier? Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning (2010)

I mars 2010 släpptes boken Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning skriven av Pär Ström. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 184 sidor. Förlaget bakom boken är Liber som har sitt säte i Solna.

Köp boken Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning på Studentapan och spara pengar.

Referera till Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning (Upplaga 1)

Harvard

Ström, P. (2010). Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning. 1:a uppl. Liber.

Oxford

Ström, Pär, Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning, 1 uppl. (Liber, 2010).

APA

Ström, P. (2010). Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning (1:a uppl.). Liber.

Vancouver

Ström P. Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning. 1:a uppl. Liber; 2010.