Strategic marketing problems : cases and comments; Roger A. Kerin; 2013
Strategic marketing problems : cases and comments; Roger A. Kerin; 2013

Strategic marketing problems : cases and commentsUpplaga 13

av Roger A. Kerin

5.0 (1)

  • Upplaga: 13e upplagan
  • Utgiven: 2013
  • ISBN: 9780273768944
  • Sidor: 744 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and graduate marketing strategy courses. A comprehensive, practice-driven approach to developing decision-making skills in marketing. Decision-making in marketing is first and foremost, a skill. And since all skills are learned through practice, Strategic Marketing Problems: Cases and Comments balances the concepts and tools used for solving marketing problems with numerous case studies that challenge students to apply what theyve learned.   This edition features a new chapter on chapter on marketing channel and supply chain strategy and management and ten new cases.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Strategic marketing problems : cases and comments (2013)

2013 släpptes boken Strategic marketing problems : cases and comments skriven av Roger A. Kerin. Det är den 13e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 744 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Strategic marketing problems : cases and comments på Studentapan och spara pengar.

Referera till Strategic marketing problems : cases and comments (Upplaga 13)

Harvard

Kerin, R. A. (2013). Strategic marketing problems : cases and comments. 13:e uppl. Pearson.

Oxford

Kerin, Roger A., Strategic marketing problems : cases and comments, 13 uppl. (Pearson, 2013).

APA

Kerin, R. A. (2013). Strategic marketing problems : cases and comments (13:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Kerin RA. Strategic marketing problems : cases and comments. 13:e uppl. Pearson; 2013.