Supernöjda kuder och lyckliga säljare
Det du ger får du tillbaka - bli bäst på sälj! Hur gör man för att lyckas övrträffa kunderna förväntningar - och därmed öka lönsamheten? I boken får du och din personal på ett mycket konkret sätt ta del av de små stegen som skapar de stora skillnaden!
Exempel på innehåll:
Vem är säljare och hur ska en säljande attityd vara Det första intrycket och hur man gör det på bästa vis 67 bra öppnigsfraser 10 smarta steg att få kunden att känna på era produkter - och köpa! 10 steg för extremservice runt provrummen Produktargumentation Merförsäljning och hur man vågar sälja mer Att möta invändnigarna och komma till avslut. 12 meningar som får kunden till avslut och svar på de tre vanligaste invändningarna. Hantering av klgomål och fyra steg som gör den argaste kunden belåten 10 budord för hela processen i kudmötet
Vem har nytta av Supernöjda kunder & lyckliga säljare?
Alla som arbetar med kundmöten och/eller ledarskap i butik. Förse dina medarbetare i kedjan med varsin bok ohc märk skillnaden i kundmötet och kassareovisningen! En lönsam investering som ör dina medarbetare säkrare i sitt sälj och har roligt på jobbet!
Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker