Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
The Butterfly Effect in Competitive Markets: Driving Small Changes for Large Differences
check Tillagd
The Butterfly Effect in Competitive Markets: Driving Small Changes for Large Differences
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris
The Butterfly Effect in Competitive Markets: Driving Small Changes for Large Differences; . Rajagopal ; 2015

The Butterfly Effect in Competitive Markets: Driving Small Changes for Large Differences

Av . Rajagopal
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Du kanske letar efter dessa kursböcker
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2015-03-04
Förlag:
Palgrave Macmillan
ISBN-13:
9781137434951
ISBN-10:
1137434953
Språk:
Engelska
Antal sidor:
320
Beskrivning
The Butterfly Effect In Competitive Markets illustrates through logical market behavior analysis how chaos in the market drives tactics among the market competitors that causes shifts in consumer preferences and guides the buying behavior. Such shifts in consumer behavior are often radical and face initial resistance. However, consumers' thrust to break social conformity drives adaptability behavior to change over the period. Strategies of firms that emerge out of market chaos help firms in growing their business in local markets and achieve sustainability and global competitiveness. Consequently, every small change emerged out of the market chaos contributes to a global and sustainable effect in the market. This book is divided into ten chapters spread across three sections that comprise analyzing market chaos, building global-local marketing effects, and unveiling future effects. The discussion presented provides a comprehensive introduction to the concept of entrepreneurship and entrepreneurial business management. It covers many elements of the entrepreneurial management discipline including choosing a business, organizing, financing, marketing, developing an offering that the market will value, and growing the business in all its dimensions.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."