Begagnad kurslitteratur. Snabbt, enkelt och riskfritt.
Spara uppåt 80%
Trygg betalning
Skydd mot bedrägeri
“Spöade konkurrenten”
“Rekommenderas”
Studentapan
Bra jobbat! Bara två steg kvar innan du är klar.
Vad stämmer för dig, ?
Jag är student
Jag ska börja studera
Jag har avslutat mina studier
Jag har aldrig varit student

Vi vill veta lite mer om dig för att vi ska kunna förbättra Studentapan och göra plattformen så relevant som möjligt för dig.

Du godkänner våra villkor när du använder Studentapan och skapar ett konto hos oss. Vi kommer även att skicka nyhetsbrev med studietips och information om Studentapan. Du kan enkelt avregistrera dig från dessa nyhetsbrev senare.
Tillagd i varukorg:
The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands
check Tillagd
The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands
Totalt i varukorg (0 böcker): kr
Du är på väg att spara minst kr jämfört med lägsta nypris
Du sparar minst kr mot lägsta nypris
The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands; Amitava Chattopadhyay,Rajeev Batra,Ayseg ; 2012

The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands

Av Amitava Chattopadhyay,Rajeev Batra,Ayseg
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
autorenew Laddar prisjämförelse...
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Sälj kursböcker
Få betalt för dina gamla kursböcker på nolltid där det finns flest köpare. Läs mer
Du kanske letar efter dessa kursböcker
Säljare saknas för den här boken
Just nu finns det ingen som säljer den här boken. Bevaka gärna så blir du meddelad när det finns en ny säljare för den här boken.
Om boken
Utgiven:
2012-05-18
Förlag:
McGraw Hill Professional
ISBN-13:
9780071782890
ISBN-10:
0071782893
Språk:
Engelska
Antal sidor:
320
Beskrivning
Praise for THE NEW EMERGING-MARKET MULTINATIONALS One of Strategy and Business’s Best Business Books of the Year "This book is a real eye-opener. It will forever change your assumptions about international economic competition and who the winners will be." —PHILIP KOTLER Kellogg School of Management and author of Winning at Innovation "An insightful read—essential for those wishing to understand the evolution and growth of emerging-economy EMNCs and how they will reshape global market structures." —ANAND MAHINDRA, Vice Chairman and Managing Director, Mahindra Group, India "As this timely book so insightfully points out, the rise of emerging-market multinationals is shifting the global competitive landscape and forcing us to think hard about new growth, strategy, and talent equations. A must-read for business leaders responsible for navigating today's global environment. —MUHTAR KENT, Chairman and Chief Executive Officer, The Coca-Cola Company "This book offers an array of fascinating examples and an interesting framework for stimulating thinking about EMNCs' strategic options." —PANKAJ GHEMAWAT, IESE Business School, and author of World 3.0 "A must-read. The book is well researched and provides compelling case illustrations. I highly recommend it." —W. CHAN KIM, Professor, INSEAD; Codirector, INSEAD Blue Ocean Strategy Institute; and bestselling author of Blue Ocean Strategy "This is the future of global competition. You need to understand it if you aspire to be a player or if global markets are now a part of your strategy." —DAVID A. AAKER, Vice Chairman, Prophet, and bestselling author of Brand Relevance "This book gives a clear idea of the success formula of emerging-market multinationals by showing practical insights based on a deep understanding of EMNCs. This will help readers from any type of company structure their own growth strategies." —WONHONG CHO, Executive Vice President and Chief Marketing Officer, Hyundai Motor Company "An excellent collection of ideas and examples that should inspire companies in emerging markets looking to build brands and markets anywhere." —BUSINESSWORLD About the Book: LG. HTC. Tata. Haier. Lenovo. Arcelik. Natura. From smartphones and computers to blue jeans and beer, companies from China, India, Taiwan, Mexico, Turkey, and other emerging markets are now winning leading market shares with their own-branded, high-quality products—rather than with poorly produced products sold under others' brand names. These emerging-market multinational companies (EMNCs) are giving the incumbent market leaders of North America, Western Europe, and Japan a run for their money in the areas of innovation, branding, and marketing. How have these small, under-resourced businesses come so far so quickly? And what can you learn from their strategies and tactics? Renowned experts in global branding and marketing, the authors of The New Emerging-Market Multinationals conducted an in-depth study of 39 EMNCs to reveal the innovative compete-from-below strategies and tactics fueling these companies' meteoric rise. The authors identify four strategies driving this growth: COST LEADERS leverage existing low-cost structures and large-scale volumes to extend their reach into developed markets. KNOWLEDGE LEVERAGERS tap their existing resources and knowledge of home consumers and the market to build branded businesses in other emerging markets. NICHE CUSTOMIZERS combine their cost advantages in manufacturing with newly developed low-cost R&D capabilities to develop customized niche-segment branded offerings in other emerging markets. GLOBAL BRAND BUILDERS use their low-cost manufacturing and R&D capabilities to build branded businesses in developed markets— but limit their focus to specific products and segments through a process of focused innovation. Whether you run an EMNC or a developedmarket company, deep knowledge of the strategies outlined here is an absolute necessity for competing effectively now and in the future. Don't get caught off guard by the "new kids on the block"—because today's EMNCs are determined to be tomorrow's market leaders.

Fler än 0 studenter från 0 universitet och högskolor

"Alla försäljningar jag har gjort har gått väldigt smidigt. Det är tryggt både för mig som säljare och för dig som köpare
"Oerhört enkelt och smidigt. Man behöver inte bekymra sig över annonsering, hur man ska kommunicera eller hur man ska hantera betalning. Väldigt bra att det finns funktion som föreslår pris utifrån bokens skick. Supernöjd"
"Enkelt att beställa hem studentlitteratur från privatpersoner direkt på nätet. Enkelt att söka fram och säkert sätt att betala via trygghetstjänst som erbjuds."
"Jag har använt mig av Studentapan för få sålt på alla böcker som jag inte ville spara efter min studenttid. Jag använde mig av tjänsten där Studentapan sköter betalningen samt del av kontakten med köparen, detta för att slippa en del krångel men även lite av ett säkerhetsnät så att transaktionerna sker smidigt. Jag har fått majoriteten av mina böcker sålda inom 1 år. Allt har gått väldigt smidigt till väga då Studentapan har skött det mesta, enda jag behöver göra är att skicka boken till rätt adress inom angiven tid, när det är klart så kommer pengarna in via swish. Jag är oerhört nöjd med att ha använt mig av Studentapan. Via dem så har böckerna komma till användning igen. Istället för att så och damma i min bokhylla. Tack Studentapan, nu hoppas jag bara på att de sista böckerna blir sålda snart."