4.9
(72 557)
Anna
Värmdö
5 år sedan
Ett hållbart initiativ. Bra att man kan recycla böcker.
Helena
Västerås
5 år sedan
Enkelt och tryggt. Kan rekommendera!
Cybil
Umeå
5 år sedan
Bra jobbat med betalningen! Kände mig ganska sakert från början! :)
Violetta
Väckelsång
5 år sedan
Toppentjänst! Lätt att hitta titlar och bra med en säker tjänst för affärer mellan privatpersoner!
Sylvia
Solna
5 år sedan
En mycket bra upplevelse, snabbt och enkelt.
Sara
Uppsala
5 år sedan
Snabbt och enkelt att använda
Alaa
Angered
5 år sedan
En bra sida som hjälper studenter att köpa och sälja deras böcker
Malin
Järvsö
5 år sedan
Smidigt sätt att köpa kurslitteratur
David
Mjölby
5 år sedan
Bra ställe att hitta och sälja litteratur.
Karen
Fagersta
5 år sedan
Jag rekommenderar verkligen den här! Fantastiskt bra!
Maria
Strömsnäsbruk
5 år sedan
Toppen! Snabbt och smidigt. Fin bok.
Klara
Järfälla
5 år sedan
Bra och tryggt att handla
Linda
Jönköping
5 år sedan
Första gången jag beställde och har precis börjat studera.Ska läsa fler kurser så det blir att kolla upp om den litteraturen jag behöver längre fram finns och i så fall blir det fler beställningar.Kanon med att man kan bekräfta att man fått boken och dess
Lisa
Helsingborg
5 år sedan
Det var smidigt, snabbt och lätt att handla. Kändes tryggt och säkert.
Ida
Bollstabruk
5 år sedan
Bra företag som hjälper studenter att sälja och köpa böcker till ett billigare pris. Skulle absolut rekommendera de till vänner och bekanta.