4.9
(72 533)
Malin
Halmstad
5 år sedan
Seriös sida. Har aldrig handlar från sidan tidigare. Men beställde två olika kursböcker jag skulle ha och det fungerade bra. Tydliga mail och uppdateringar om min order. Säkert hanterat köp och skickat överensstämde med det som stod på hemsida
Linda
Stockholm
5 år sedan
Super bra sida med allt jag behövde. Bra priser och smidig betalning och leverans.
Malin
Floda
5 år sedan
Grymt bra ställe! Allt var väldigt smidigt!
Sofia
Smedjebacken
5 år sedan
Jättesmidigt! Jag är så nöjd!
Susanna
Karlskoga
5 år sedan
Smidigt och enkelt att beställa varan.
Emina
Örebro
5 år sedan
Bra sida för fattig student
Ebba
Västra Frölunda
5 år sedan
Mycket smidigt tycker jag !
Jessica
Skoghall
5 år sedan
Toppen! Smidigt och snabb leverans
Birgitta
Stockholm
5 år sedan
Trevligt med personligt meddelande från ägaren.
Helena
Spånga
5 år sedan
Enkelt att navigera och beställa bok. Bra med trygg betalning. Smidigt!
Klara
Växjö
5 år sedan
Smidigt och bra! Billigare kurslitterstur och bra för miljön med återanvändning.
Sophie
Farsta
5 år sedan
Mycket nöjd. Snabbt, smidigt och tryggt.
Petter
Skellefteå
5 år sedan
Smidigt och prisvärt för en fattig pojke
Ylva
Piteå
5 år sedan
Lätt. Smidigt och bra .
Malin
Höör
5 år sedan
Utmärkt snabb leverans. Trevlig återkoppling