Spelprogrammering - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Spelprogrammering. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Diskret matematik och diskreta modeller; Kimmo Eriksson, Hillevi Gavel; 2013
-33%
5+ säljare
av Kimmo Eriksson, Hillevi Gavel (2013)
329 kr
Nypris: 491 kr
Lineär algebra; Karl Gustav Andersson; 2000
-39%
1 säljare
Lineär algebra Upplaga 2
av Karl Gustav Andersson (2000)
259 kr
Nypris: 423 kr
Real-Time Rendering; T Akenine-Moller, E Haines, N Hoffman; 2008
5+ säljare
av T Akenine-Moller, E Haines, N Hoffman (2008)
359 kr
AI Game Engine Programming; Schwab Brian; 2009
slutsåld
av Schwab Brian (2009)
Tillfälligt slut
C++ programmering; Stephen Prata; 2005
1 säljare
av Stephen Prata (2005)
375 kr
Real-time Systems and Programming Languages; Alan Burns, Andrew J. Wellings; 2001
5+ säljare
av Alan Burns, Andrew J. Wellings (2001)
199 kr
Data Structures & Other Objects Using C++; Michael Main, Walter Savitch; 2004
3 säljare
av Michael Main, Walter Savitch (2004)
129 kr
Computer Networks: Pearson New International Edition; Andrew Tanenbaum, David Wetherall; 2014
5+ säljare
av Andrew Tanenbaum, David Wetherall (2014)
580 kr