Medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet, Marknadskommunikation - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet, Marknadskommunikation. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Handbok i kvalitativa metoder; Göran Ahrne, Peter Svensson (red.); 2015
5+ säljare
av Göran Ahrne, Peter Svensson (red.) (2015)
125 kr
Makt, medier och samhälle - En introduktion till politisk kommunikation; Jesper Strömbäck; 2014
-49%
5+ säljare
av Jesper Strömbäck (2014)
235 kr
Nypris: 455 kr
Introduktion till socialpsykologi; Bosse Angelöw, Thom Jonsson, Jonas Stier; 2015
-29%
5+ säljare
av Bosse Angelöw, Thom Jonsson, Jonas Stier (2015)
285 kr
Nypris: 399 kr
Den nya ekonomistyrningen Övningsbok med lösningar; Christian Ax, Håkan Kullvén; 2015
5+ säljare
av Christian Ax, Håkan Kullvén (2015)
105 kr
Hållbar utveckling : nyanser och tolkningar; Fredrik Hedenus, Martin Persson, Frances Sprei; 2018
5+ säljare
av Fredrik Hedenus, Martin Persson, Frances Sprei (2018)
105 kr
Introduction to communication studies; John Fiske; 2011
-49%
5+ säljare
av John Fiske (2011)
175 kr
Nypris: 343 kr
Svenska skrivregler; Språkrådet, Svenska språknämnden
(tidigare namn), Svenska språknämnden, Sverigefinska språknämnden
(tidigare namn), Sverigefinska språknämnden, Klarspråksgruppen
(tidigare namn), Klarspråksgruppen; 2008
5+ säljare
av Språkrådet, Svenska språknämnden (tidigare namn), Svenska språknämnden m.fl. (2008)
89 kr
Strategic brand management; Richard Rosenbaum-Elliott; 2018
-41%
5+ säljare
av Richard Rosenbaum-Elliott (2018)
515 kr
Nypris: 865 kr
Media semiotics : an introduction; Jonathan Bignell; 2002
-39%
5+ säljare
av Jonathan Bignell (2002)
125 kr
Nypris: 203 kr
Metodpraktikan : Konsten att studera samhälle, individ och marknad; Peter Esaiasson, Mikael Gilljam, Henrik Oscarsson, Lena Wängnerud; 2012
5+ säljare
av Peter Esaiasson, Mikael Gilljam, Henrik Oscarsson m.fl. (2012)
129 kr