Ekonomprogrammet, inriktning marknadsföring - kurslitteratur

Spara upp till 80% på att köpa dina kursböcker från andra studenter på Ekonomprogrammet, inriktning marknadsföring. Lika snabbt, enkelt och riskfritt som att beställa ny studentlitteratur. Dessutom är det bättre för miljön.
Ledarskap : Personen, reflektionen, samtalet ; Pia Åkesson Röding, Christine Blomquist; 2010
-29%
5+ säljare
av Pia Åkesson Röding, Christine Blomquist (2010)
395 kr
Nypris: 549 kr
Bolag, föreningar, stiftelser : en introduktion; Carl Hemström, Magdalena Giertz; 2014
-52%
5+ säljare
av Carl Hemström, Magdalena Giertz (2014)
149 kr
Nypris: 305 kr
The new strategic brand management : advanced insights and strategic thinking; Jean Noël Kapferer; 2012
-5%
0
endast ny
av Jean Noël Kapferer (2012)
646 kr
Ord. pris: 680 kr
Projektledning; Bo Tonnquist; 2016
5+ säljare
Projektledning Upplaga 6
av Bo Tonnquist (2016)
139 kr
Managing Business Relationships; David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson, I Snehota; 2011
-56%
5+ säljare
av David Ford, Lars-Erik Gadde, Hakan Hakansson m.fl. (2011)
269 kr
Nypris: 598 kr
Mikroekonomi : teori och tillämpningar; Robert Lundmark; 2017
5+ säljare
av Robert Lundmark (2017)
99 kr
Principles of Marketing Svensk upplaga; Philip Kotler; 2011
5+ säljare
av Philip Kotler (2011)
99 kr
Nya perspektiv på organisation och ledarskap; Lee G. Bolman, Terrence E. Deal; 2012
5+ säljare
av Lee G. Bolman, Terrence E. Deal (2012)
99 kr
Planera ditt projekt - - en handbok; Siw Lundqvist, Leif Marcusson; 2015
5+ säljare
av Siw Lundqvist, Leif Marcusson (2015)
165 kr
Digital marketing; Dave Chaffey; 2016
5+ säljare
av Dave Chaffey (2016)
315 kr