Evert Gummesson

Här hittar du böcker skrivna av författaren Evert Gummesson.
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R; Evert Gummesson; 2002
5+ säljare
av Evert Gummesson (2002)
125 kr
Marketing : broadening the horizons; Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson, Evert Gummesson, Bo Edvarsson, Anders Gustafsson, Lars Witell, Hans Jansson, Yvonne Lagrosen, James R. Stock, Tony Apéria, Tomas Nilsson, Claes M. Hultman, Gerald E. Hills, Svante Andersson, Greg Wood, Joe Hair, Arthur Money; 2006
5+ säljare
av Stefan Lagrosen, Göran Svensson, Anders Pehrsson m.fl. (2006)
183 kr
Total Relationship Marketing; Evert Gummesson; 2008
-39%
5 säljare
av Evert Gummesson (2008)
445 kr
Nypris: 727 kr
Resultatinriktad marknadsföring; Evert Gummesson; 1984
5+ säljare
av Evert Gummesson (1984)
95 kr
Relationsmarknadsföring: Från 4 P till 30 R; Evert Gummesson; 1998
1 säljare
av Evert Gummesson (1998)
189 kr
Direkthandel - en affärsmöjlighet i tiden; Eva-Karin Ohlsson, Evert Gummesson; 2007
2 säljare
av Eva-Karin Ohlsson, Evert Gummesson (2007)
119 kr
Kunskapande metoder - - inom samhällsvetenskapen; Bengt Gustavsson, Maria Frostling-Henningsson, Christina Garsten, Richard Gatarski, Pierre Guillet de Monthoux, Evert Gummesson, Sören Häggqvist, Magnus Sverke, Per-Johan Ödman; 2010
slutsåld
av Bengt Gustavsson, Maria Frostling-Henningsson, Christina Garsten m.fl. (2010)
Tillfälligt slut