Sofia Ulver

Här hittar du böcker skrivna av författaren Sofia Ulver.
Brand Theories - - Perspectives on brands and branding; Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson, Galina Biedenbach, Niklas Bondesson, Cecilia Cassinger, Sean Duffy, Karin M. Ekström, Marcus Gianneschi, Clara Gustafsson, Gry Høngsmark Knudsen, Marcus Klasson, Christian Koch, Peter Svensson, Sofia Ulver; 2017
-9%
1 säljare
av Veronika Tarnovskaya, Jon Bertilsson, Johan Anselmsson m.fl. (2017)
345 kr
Nypris: 376 kr
Theories and perspectives in business administration; Ulla Eriksson-Zetterquist, Magnus Hansson, Fredrik Nilsson, Johan Alvehus, Helén Anderson, Charlotta Bay, Anna Bengtson, Emilia Florin Samuelsson, Peter Frii, Mikael Gidhagen, Nanna Gillberg, Jan Greve, Linda Höglund, Tobias Johansson, Hans Kjellberg, Hans Knutsson, Johnny Lind, Eva Lindell, Susanne Lundholm, Maria Norbäck, Cecilia Pahlberg, Jens Rennstam, Ebba B:dotter Sjögren, Pamela Schultz Nybacka, Alexander Styhre, Oscar Stålnacke, Peter Svensson, David Sörhammar, Fredrik Tell, Sofia Ulver, Linda Wedlin, Peter Öhman, Jacob Östberg; 2020
-53%
5+ säljare
av Ulla Eriksson-Zetterquist, Magnus Hansson, Fredrik Nilsson m.fl. (2020)
215 kr
Nypris: 455 kr
Vitt eller brett : Vilka får ta plats i medier och på redaktioner?; Sofia Ulver, Sayaka Osanami Törngren, Hynek Pallas, Sakine Madon, Arash Mokhtari, Rouzbeh Djalaie, Nicole Kavander, Tobias Hübinette, Jan Inge Jönhill, Heike Graf, Kerstin Gustafsson Figueroa, Karl-Arvid Färm, Paul Frigyes, Roshanak Fatahian, Malcom Kyeyune, Peter M Dahlgren; 2021
-5%
endast ny
av Sofia Ulver, Sayaka Osanami Törngren, Hynek Pallas m.fl. (2021)
148 kr
Ord. pris: 155 kr