12 principer för kommunikation Upplaga 1
En bok för alla som sysslar med kommunikation och reklam – i utbildning, företag, offentliga sektorn, organisationer, reklambyråer, konsulter osv. Den ger tolv tidlösa grundprinciper för kommunikation.
Boken fick hedersomnämnande i årets marknadsföringsbok 2007 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Hans Ingvar Hanson var under tjugo år VD för Relationskonsult. Nu är han konsult i eget bolag. Han har uppmärksammats för banbrytande idéer under årens lopp och är en välkänd auktoritet inom kommunikation. Författare till flera böcker. Sveriges Informationsförening gav honom 2004 informationsbranschens Rubinpris för hans insatser.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2007
ISBN: 9789147086399
Förlag: Liber
Format: Inbunden
Språk: Svenska
Sidor: 96 st
En bok för alla som sysslar med kommunikation och reklam – i utbildning, företag, offentliga sektorn, organisationer, reklambyråer, konsulter osv. Den ger tolv tidlösa grundprinciper för kommunikation.
Boken fick hedersomnämnande i årets marknadsföringsbok 2007 av Sveriges Marknadsförbund.
Om författarna
Hans Ingvar Hanson var under tjugo år VD för Relationskonsult. Nu är han konsult i eget bolag. Han har uppmärksammats för banbrytande idéer under årens lopp och är en välkänd auktoritet inom kommunikation. Författare till flera böcker. Sveriges Informationsförening gav honom 2004 informationsbranschens Rubinpris för hans insatser.
Varje vecka tillkommer tusentals nya säljare. Bevaka boken så får du meddelande när den finns tillgänglig igen.