A framework for marketing management; Philip Kotler; 2001
Begagnad
A framework for marketing management; Philip Kotler; 2001
Begagnad

A framework for marketing managementUpplaga 1

av Philip Kotler

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 2001
  • ISBN: 9780130185259
  • Sidor: 352 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For courses in Marketing Management and Marketing Strategy appropriate for undergraduate and graduate courses. A Framework for Marketing Management has taken the basics from Kotler's successful Marketing Management text and synthesized it into a concise, power-packed version, without excess clutter. It includes all the elements of a successful marketing text such as how to analyze the market, develop strategies, and deliver and manage successful marketing programs. This streamlined approach offers greater classroom flexibility and allows for the seamless integration of CD-ROM simulations, cases, or internet activities.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A framework for marketing management (2001)

2001 släpptes boken A framework for marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 352 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken A framework for marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till A framework for marketing management (Upplaga 1)

Harvard

Kotler, P. (2001). A framework for marketing management. 1:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, A framework for marketing management, 1 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2001).

APA

Kotler, P. (2001). A framework for marketing management (1:a uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. A framework for marketing management. 1:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2001.