A framework for marketing management; Philip Kotler; 2003
A framework for marketing management; Philip Kotler; 2003

A framework for marketing managementUpplaga 2

av Philip Kotler

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780131204270
  • Sidor: 363 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and MBA courses in Marketing Management and Marketing Strategy. A Framework for Marketing Management is a concise paperback adapted from Philip Kotler's #1 selling textbook, Marketing Management. This books focuses on key points such as how to analyze the market and competitors, how to develop strategies, and how to deliver and manage effective marketing programs. A streamlined approach also offers greater flexibility in classes where outside cases, simulations, and projects are brought in.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A framework for marketing management (2003)

2003 släpptes boken A framework for marketing management skriven av Philip Kotler. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 363 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken A framework for marketing management på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till A framework for marketing management (Upplaga 2)

Harvard

Kotler, P. (2003). A framework for marketing management. 2:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, A framework for marketing management, 2 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2003).

APA

Kotler, P. (2003). A framework for marketing management (2:a uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P. A framework for marketing management. 2:a uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2003.