A Framework for Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Keller, Stu James; 2008
A Framework for Marketing Management; Philip Kotler, Kevin Keller, Stu James; 2008

A Framework for Marketing ManagementUpplaga 4

av Philip Kotler, Kevin Keller, Stu James

  • Upplaga: 4e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780136083443
  • Sidor: 391 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Bok
  • Språk: Engelska

Om boken

Framework for Marketing Management is a concise adaptation of the gold standard marketing management textbook for professors who want authoritative coverage of current marketing management practice and theory, but who want the flexibility to add outside cases, simulations, or projects. Development of marketing strategies, market demand and environments, creating customer value, analysis of consumer markets, market segmentation, brand loyalty, the Product Life Cycle, managing mass communication, and marketing management in the global economy. This text is for companies, groups, and individuals who want to adapt their marketing strategies and management to the marketplace of the twenty-first century.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om A Framework for Marketing Management (2008)

I augusti 2008 släpptes boken A Framework for Marketing Management skriven av Philip Kotler, Kevin Keller, Stu James. Det är den 4e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 391 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken A Framework for Marketing Management på Studentapan och spara pengar.

Referera till A Framework for Marketing Management (Upplaga 4)

Harvard

Kotler, P., Keller, K. & James, S. (2008). A Framework for Marketing Management. 4:e uppl. Prentice Hall.

Oxford

Kotler, Philip, Keller, Kevin & James, Stu, A Framework for Marketing Management, 4 uppl. (Prentice Hall, 2008).

APA

Kotler, P., Keller, K., & James, S. (2008). A Framework for Marketing Management (4:e uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Kotler P, Keller K, James S. A Framework for Marketing Management. 4:e uppl. Prentice Hall; 2008.