Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet; Arne Hallström; 1985
Begagnad
Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet; Arne Hallström; 1985
Begagnad

Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhetUpplaga 2

av Arne Hallström

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1985
  • ISBN: 9789144999425
  • Sidor: 103 st
  • Förlag: Studentlitt
  • Språk: Svenska

Om boken

1985 släpptes boken Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet skriven av Arne Hallström. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 103 sidor. Förlaget bakom boken är Studentlitt.

Köp boken Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet (Upplaga 2)

Harvard

Hallström, A. (1985). Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet. 2:a uppl. Studentlitt.

Oxford

Hallström, Arne, Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet, 2 uppl. (Studentlitt, 1985).

APA

Hallström, A. (1985). Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet (2:a uppl.). Studentlitt.

Vancouver

Hallström A. Aktiv kundtjänst för bättre kundkontakt, trivsel och lönsamhet. 2:a uppl. Studentlitt; 1985.