Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll; Jenny Nilsson, Sverige. Skolverket; 2012
Begagnad
Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll; Jenny Nilsson, Sverige. Skolverket; 2012
Begagnad

Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll

av Jenny Nilsson, Sverige. Skolverket

  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789187115240
  • Sidor: 76 st
  • Förlag: Skolverket
  • Språk: Svenska

Om boken

2012 släpptes boken Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll skriven av Jenny Nilsson, Sverige. Skolverket. Den är skriven på svenska och består av 76 sidor. Förlaget bakom boken är Skolverket.

Köp boken Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll

Harvard

Nilsson, J. & Skolverket, Sverige. (2012). Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll. Skolverket.

Oxford

Nilsson, Jenny & Skolverket, Sverige., Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll (Skolverket, 2012).

APA

Nilsson, J., & Skolverket, Sverige. (2012). Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll. Skolverket.

Vancouver

Nilsson J, Skolverket Sverige. Att främja nyanlända elevers kunskapsutveckling : med fokus på samverkan, organisation samt undervisningens utformning och innehåll. Skolverket; 2012.