Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form; Ingrid Lindahl; 2002
Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form; Ingrid Lindahl; 2002

Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form

av Ingrid Lindahl

  • Utgiven: 2002
  • ISBN: 9789188810267
  • Sidor: 291 st
  • Förlag: Forskarutbildningen i pedagogik, Lärarutbildningen, Högsk
  • Språk: Svenska

Om boken

2002 släpptes boken Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form skriven av Ingrid Lindahl. Den är skriven på svenska och består av 291 sidor. Förlaget bakom boken är Forskarutbildningen i pedagogik, Lärarutbildningen, Högsk.

Köp boken Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form

Harvard

Lindahl, I. (2002). Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form. Forskarutbildningen i pedagogik, Lärarutbildningen,  Högsk.

Oxford

Lindahl, Ingrid, Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form (Forskarutbildningen i pedagogik, Lärarutbildningen,  Högsk, 2002).

APA

Lindahl, I. (2002). Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form. Forskarutbildningen i pedagogik, Lärarutbildningen,  Högsk.

Vancouver

Lindahl I. Att lära i mötet mellan estetik och rationalitet : pedagogers vägledning och barns problemlösning genom bild och form. Forskarutbildningen i pedagogik, Lärarutbildningen,  Högsk; 2002.