Business Market Management: Understanding, Creating; James C. Anderson; 2008
Begagnad
Business Market Management: Understanding, Creating; James C. Anderson; 2008
Begagnad

Business Market Management: Understanding, CreatingUpplaga 3

av James C. Anderson

5.0 (1)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780136000884
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

I juli 2008 släpptes boken Business Market Management: Understanding, Creating skriven av James C. Anderson. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 496 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Business Market Management: Understanding, Creating på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Business Market Management: Understanding, Creating (Upplaga 3)

Harvard

Anderson, J. C. (2008). Business Market Management: Understanding, Creating. 3:e uppl. Pearson.

Oxford

Anderson, James C., Business Market Management: Understanding, Creating, 3 uppl. (Pearson, 2008).

APA

Anderson, J. C. (2008). Business Market Management: Understanding, Creating (3:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Anderson JC. Business Market Management: Understanding, Creating. 3:e uppl. Pearson; 2008.