Business Market Management: Understanding, Creating; James C Anderson; 2008
Business Market Management: Understanding, Creating; James C Anderson; 2008

Business Market Management: Understanding, CreatingUpplaga 3

av James C Anderson

5.0 (1)

  • Upplaga: 3e upplagan
  • Utgiven: 2008
  • ISBN: 9780136000884
  • Sidor: 496 st
  • Förlag: Pearson
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

I juli 2008 släpptes boken Business Market Management: Understanding, Creating skriven av James C Anderson. Det är den 3e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 496 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson som har sitt säte i London.

Köp boken Business Market Management: Understanding, Creating på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Referera till Business Market Management: Understanding, Creating (Upplaga 3)

Harvard

Anderson, J. C. (2008). Business Market Management: Understanding, Creating. 3:e uppl. Pearson.

Oxford

Anderson, James C, Business Market Management: Understanding, Creating, 3 uppl. (Pearson, 2008).

APA

Anderson, J. C. (2008). Business Market Management: Understanding, Creating (3:e uppl.). Pearson.

Vancouver

Anderson JC. Business Market Management: Understanding, Creating. 3:e uppl. Pearson; 2008.