Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster; Conny Gustafsson; 1985
Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster; Conny Gustafsson; 1985

Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster

av Conny Gustafsson

  • Utgiven: 1985
  • ISBN: 9789186460266
  • Sidor: 261 st
  • Förlag: IHM läromedel
  • Språk: Svenska

Om boken

1985 släpptes boken Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster skriven av Conny Gustafsson. Den är skriven på svenska och består av 261 sidor. Förlaget bakom boken är IHM läromedel.

Köp boken Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster

Harvard

Gustafsson, C. (1985). Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster. IHM läromedel.

Oxford

Gustafsson, Conny, Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster (IHM läromedel, 1985).

APA

Gustafsson, C. (1985). Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster. IHM läromedel.

Vancouver

Gustafsson C. Business to Business: Kampanjplanering, marknadsteknik och reklam för producentvaror och professionella tjänster. IHM läromedel; 1985.