Consumer Behavior; J. Paul Peter; 2010
Consumer Behavior; J. Paul Peter; 2010

Consumer BehaviorUpplaga 9

av J. Paul Peter

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2010
  • ISBN: 9780073404769
  • Sidor: 576 st
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

This book takes a strategic look at consumer behavior in order to guide successful marketing activities. The Wheel of Consumer Analysis is the organizing factor in the book. The four major parts of the wheel are consumer affect and cognition, consumer behavior, consumer environment, and marketing strategy. Each of these components is the topic of one of the four major sections in the book. (McGraw-Hill)

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer Behavior (2010)

I februari 2010 släpptes boken Consumer Behavior skriven av J. Paul Peter. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 576 sidor..

Köp boken Consumer Behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer Behavior (Upplaga 9)

Harvard

Peter, J. P. (2010). Consumer Behavior. 9:e uppl.

Oxford

Peter, J. Paul, Consumer Behavior, 9 uppl. (2010).

APA

Peter, J. P. (2010). Consumer Behavior (9:e uppl.).

Vancouver

Peter JP. Consumer Behavior. 9:e uppl. 2010.