Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2004
Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2004

Consumer behaviorUpplaga 8

av Leon G. Schiffman

  • Upplaga: 8e upplagan
  • Utgiven: 2004
  • ISBN: 9780130491756
  • Sidor: 688 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Pearson Education International/Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate or first year MBA students. This revision retains the market segmentation approach that has set the standard for consumer behavior study through seven editions. The new edition focuses on how the internet has changed the way people obtain information about potential purchases. This edition now includes numerous mini-cases.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behavior (2004)

2004 släpptes boken Consumer behavior skriven av Leon G. Schiffman. Det är den 8e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 688 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Pearson Education International/Prentice Hall.

Köp boken Consumer behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer behavior (Upplaga 8)

Harvard

Schiffman, L. G. (2004). Consumer behavior. 8:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Education International/Prentice Hall.

Oxford

Schiffman, Leon G., Consumer behavior, 8 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Pearson Education International/Prentice Hall, 2004).

APA

Schiffman, L. G. (2004). Consumer behavior (8:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Pearson Education International/Prentice Hall.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behavior. 8:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Pearson Education International/Prentice Hall; 2004.