Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2000
Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2000

Consumer behaviorUpplaga 7

av Leon G. Schiffman

  • Upplaga: 7e upplagan
  • Utgiven: 2000
  • ISBN: 9780130841292
  • Sidor: 512 st
  • Förlag: Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate or first year MBA students. This revision of a classic text retains the market segmentation approach that has set the standard for consumer behavior study through 6 editions.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behavior (2000)

2000 släpptes boken Consumer behavior skriven av Leon G. Schiffman. Det är den 7e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 512 sidor. Förlaget bakom boken är Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Köp boken Consumer behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer behavior (Upplaga 7)

Harvard

Schiffman, L. G. (2000). Consumer behavior. 7:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Oxford

Schiffman, Leon G., Consumer behavior, 7 uppl. (Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall, 2000).

APA

Schiffman, L. G. (2000). Consumer behavior (7:e uppl.). Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behavior. 7:e uppl. Upper Saddle River, N.J. Prentice Hall; 2000.