Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2007
Consumer behavior; Leon G. Schiffman; 2007

Consumer behaviorUpplaga 9

av Leon G. Schiffman

  • Upplaga: 9e upplagan
  • Utgiven: 2007
  • ISBN: 9780131869608
  • Sidor: 656 st
  • Förlag: Pearson Prentice Hall
  • Format: Inbunden
  • Språk: Engelska

Om boken

For undergraduate and MBA courses in Consumer Behavior. Consumer Behavior, 9e takes a classic empirical and marketing segmentation approach that helps students learn consumer behavior.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumer behavior (2007)

2007 släpptes boken Consumer behavior skriven av Leon G. Schiffman. Det är den 9e upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 656 sidor. Förlaget bakom boken är Pearson Prentice Hall.

Köp boken Consumer behavior på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumer behavior (Upplaga 9)

Harvard

Schiffman, L. G. (2007). Consumer behavior. 9:e uppl. Pearson Prentice Hall.

Oxford

Schiffman, Leon G., Consumer behavior, 9 uppl. (Pearson Prentice Hall, 2007).

APA

Schiffman, L. G. (2007). Consumer behavior (9:e uppl.). Pearson Prentice Hall.

Vancouver

Schiffman LG. Consumer behavior. 9:e uppl. Pearson Prentice Hall; 2007.