Consumers; Eric J. Arnould; 2003
Consumers; Eric J. Arnould; 2003

ConsumersUpplaga 2

av Eric J. Arnould

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2003
  • ISBN: 9780071247092
  • Sidor: 845 st
  • Förlag: McGraw-Hill/Irwin
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Analyses how and why consumers purchase and consume the way they do. This work outlines both the individual and social factors that influence these processes. It presents a global, behavioral, and multi-disciplinary coverage of consumer behavior. It also provides the developments in the areas of technology, research, along with examples.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Consumers (2003)

I april 2003 släpptes boken Consumers skriven av Eric J. Arnould. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 845 sidor. Förlaget bakom boken är McGraw-Hill/Irwin.

Köp boken Consumers på Studentapan och spara pengar.

Referera till Consumers (Upplaga 2)

Harvard

Arnould, E. J. (2003). Consumers. 2:a uppl. McGraw-Hill/Irwin.

Oxford

Arnould, Eric J., Consumers, 2 uppl. (McGraw-Hill/Irwin, 2003).

APA

Arnould, E. J. (2003). Consumers (2:a uppl.). McGraw-Hill/Irwin.

Vancouver

Arnould EJ. Consumers. 2:a uppl. McGraw-Hill/Irwin; 2003.