Customer orientation and market action; Michael D. Johnson; 1998
Begagnad
Customer orientation and market action; Michael D. Johnson; 1998
Begagnad

Customer orientation and market actionUpplaga 1

av Michael D. Johnson

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1998
  • ISBN: 9780133286670
  • Sidor: 183 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

Graduate/executive level consumer behavior and technology text illustrates the importance of understanding customer needs. In Customer Orientation and Market Action Johnson provides a rigorous yet practical introduction to customers in today's marketplace. By integrating research and application, the book helps both students and practitioners gain valuable insights into customer characteristics and needs, and use these insights to improve business decisions.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Customer orientation and market action (1998)

1998 släpptes boken Customer orientation and market action skriven av Michael D. Johnson. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 183 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken Customer orientation and market action på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Customer orientation and market action (Upplaga 1)

Harvard

Johnson, M. D. (1998). Customer orientation and market action. 1:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Johnson, Michael D., Customer orientation and market action, 1 uppl. (Prentice Hall, 1998).

APA

Johnson, M. D. (1998). Customer orientation and market action (1:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Johnson MD. Customer orientation and market action. 1:a uppl. Prentice Hall; 1998.