Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier; Bo Bergström; 1999
Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier; Bo Bergström; 1999

Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medierUpplaga 2

av Bo Bergström

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 1999
  • ISBN: 9789172038639
  • Sidor: 244 st
  • Förlag: Carlsson
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

1999 släpptes boken Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier skriven av Bo Bergström. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 244 sidor. Förlaget bakom boken är Carlsson som har sitt säte i Stockholm.

Köp boken Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier (Upplaga 2)

Harvard

Bergström, B. (1999). Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier. 2:a uppl. Carlsson.

Oxford

Bergström, Bo, Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier, 2 uppl. (Carlsson, 1999).

APA

Bergström, B. (1999). Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier (2:a uppl.). Carlsson.

Vancouver

Bergström B. Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier. 2:a uppl. Carlsson; 1999.