The essence of consumer behaviour; Jim Blythe; 1997
The essence of consumer behaviour; Jim Blythe; 1997

The essence of consumer behaviourUpplaga 1

av Jim Blythe

  • Upplaga: 1a upplagan
  • Utgiven: 1997
  • ISBN: 9780135731222
  • Sidor: 224 st
  • Förlag: Prentice Hall
  • Format: Häftad
  • Språk: Engelska

Om boken

A user-friendly, readable and concise introduction to the subject of consumer behaviour.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om The essence of consumer behaviour (1997)

1997 släpptes boken The essence of consumer behaviour skriven av Jim Blythe. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 224 sidor. Förlaget bakom boken är Prentice Hall som har sitt säte i Upper saddle river.

Köp boken The essence of consumer behaviour på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till The essence of consumer behaviour (Upplaga 1)

Harvard

Blythe, J. (1997). The essence of consumer behaviour. 1:a uppl. Prentice Hall.

Oxford

Blythe, Jim, The essence of consumer behaviour, 1 uppl. (Prentice Hall, 1997).

APA

Blythe, J. (1997). The essence of consumer behaviour (1:a uppl.). Prentice Hall.

Vancouver

Blythe J. The essence of consumer behaviour. 1:a uppl. Prentice Hall; 1997.