Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker
2011 släpptes boken Essentials of marketing communications skriven av Chris Fill. Det är den 1a upplagan av kursboken. Den är skriven på engelska och består av 440 sidor. Förlaget bakom boken är Financial Times Prentice Hall/Pearson.
Köp boken Essentials of marketing communications på Studentapan och spara uppåt 68% jämfört med lägsta nypris hos bokhandeln.
Harvard
Oxford
APA
Vancouver
Baserat på 6 recensioner från verifierade användare
4.8 (6)
6 recensioner
Isa
Linköping
En tydlig och modern bok som ger en bra överblick över marknadskommunikation. Passar perfekt för både nybörjare och dig som vill förstå hur strategi och kreativitet hänger ihop.
Sanna
Kalmar
Super intressant bok och toppen att ha inför studierna!!
Joanna
Kalmar
Boken har bra information!
Viktor
Kalmar
Boken har stark akademisk relevans – den ger en klar och sammanhållen genomgång av kommunikationsprinciper, från strategi till budget, utvärdering och operativ hantering.
Jenwit
Kalmar
Hjälpte till mycket under kursens gång.
Simon
Kalmar
Mycket intressant ifall du vill fördjupa dig i marknadsföring