Etisk försäljning; Sohrab Fadai; 2012
Etisk försäljning; Sohrab Fadai; 2012

Etisk försäljningUpplaga 2

av Sohrab Fadai

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2012
  • ISBN: 9789186541026
  • Sidor: 94 st
  • Förlag: LCCI Communications
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

Hur kan man påverka på ett etiskt sätt? Finns det en medelväg mellan passivt orderbokande och aggressiv hårdtrycksförsäljning? Kan man sälja utan att pressa andra? "Etisk försäljning" tar upp problematiken med påverkan ur ett etiskt perspektiv och föreslår praktiska lösningar för den som vill sälja och nå ut med sina produkter och tjänster utan att sälja ut sig själv eller sitt samvete. Det handlar om att sälja med metoder som inte bara är effektiva, utan säkerställer kvalitet och goda långsiktiga relationer. I "Etisk försäljning" lär vi oss grunderna i relations och budskapsbaserad påverkan. Sohrab kallar det med ett ord för "nolltrycksförsäljning." Ett sätt att sälja som är effektivt och långsiktigt, utan att vara påträngande eller manipulerande. Ett sätt att sälja utan påtryckningar. Röster: "Jag har länge sett mig som den mest genomtänkta säljaren i Sverige. Efter att ha läst Sohrabs bok om försäljning gör jag inte det längre." Carlos Rojas. Samhällsdebattör. Initiativtagaren till Miljardprogrammet och en av grundarna till Gringo. "Mina kunder har aldrig varit så intresserade av det jag har att säga. Tack för dina tips och för din härliga inspirerande personlighet." Annika Östman, PEP Worldwide "Sohrab utmanade våra perspektiv på försäljning genom att belysa ett balanserat tillvägagångssätt som värnar om både effektivitet och rent samvete. Hans positiva energi och sunda livssyn är extremt smittsamt!" Tina Vikor projektledare MIKU ”Ett varmt för den inspirerande föreläsningen om boken "Etisk försäljning". Man blir glad och fylld med positivt tänkande!" Marianne Gottfridsdotter Nåhem Projektledare ALMI i Dalarna. ”Sohrab är proffsig, kunnig och väldigt engagerad.Tack vare honom har jag och många med mig fått upp ögonen för hur man kan kombinera företagande, försäljning och socialt ansvar." Maria Lindén Kataya kommunikation

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Mer om Etisk försäljning (2012)

I september 2012 släpptes boken Etisk försäljning skriven av Sohrab Fadai. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 94 sidor djupgående information om ledarskap. Förlaget bakom boken är LCCI Communications.

Köp boken Etisk försäljning på Studentapan och spara pengar.

Tillhör kategorierna

Referera till Etisk försäljning (Upplaga 2)

Harvard

Fadai, S. (2012). Etisk försäljning. 2:a uppl. LCCI Communications.

Oxford

Fadai, Sohrab, Etisk försäljning, 2 uppl. (LCCI Communications, 2012).

APA

Fadai, S. (2012). Etisk försäljning (2:a uppl.). LCCI Communications.

Vancouver

Fadai S. Etisk försäljning. 2:a uppl. LCCI Communications; 2012.