Fjärde staden : placemarketing Helsingborg; Ola Thufvesson; 2006
Begagnad
Fjärde staden : placemarketing Helsingborg; Ola Thufvesson; 2006
Begagnad

Fjärde staden : placemarketing HelsingborgUpplaga 2

av Ola Thufvesson

  • Upplaga: 2a upplagan
  • Utgiven: 2006
  • ISBN: 9789185663002
  • Sidor: 147 st
  • Förlag: Närings- och Marknadsavdelningen, Helsingborgs stad
  • Format: Häftad
  • Språk: Svenska

Om boken

2006 släpptes boken Fjärde staden : placemarketing Helsingborg skriven av Ola Thufvesson. Det är den 2a upplagan av kursboken. Den är skriven på svenska och består av 147 sidor. Förlaget bakom boken är Närings- och Marknadsavdelningen, Helsingborgs stad.

Köp boken Fjärde staden : placemarketing Helsingborg på Studentapan och spara pengar.

Åtkomstkoder och digitalt tilläggsmaterial garanteras inte med begagnade böcker

Tillhör kategorierna

Referera till Fjärde staden : placemarketing Helsingborg (Upplaga 2)

Harvard

Thufvesson, O. (2006). Fjärde staden : placemarketing Helsingborg. 2:a uppl. Närings- och Marknadsavdelningen, Helsingborgs stad.

Oxford

Thufvesson, Ola, Fjärde staden : placemarketing Helsingborg, 2 uppl. (Närings- och Marknadsavdelningen, Helsingborgs stad, 2006).

APA

Thufvesson, O. (2006). Fjärde staden : placemarketing Helsingborg (2:a uppl.). Närings- och Marknadsavdelningen, Helsingborgs stad.

Vancouver

Thufvesson O. Fjärde staden : placemarketing Helsingborg. 2:a uppl. Närings- och Marknadsavdelningen, Helsingborgs stad; 2006.