Företag och marknad; Per Nilsson, Ulf E Olsson, Jörgen Ljung; 1998
5+ säljare

Företag och marknad Upplaga 2

av Per Nilsson, Ulf E Olsson, Jörgen Ljung
Företag och Marknad (del 1) är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet som består av fyra böcker är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor samt företagsinterna utbildningar. Böckerna täcker allt från marknadsföring och organisation till externredovisning.
Böckerna som lämpar sig väl för självstudier, är också kurslitteratur i den distanskurs (omfattande de tio första poängen i företagsekonomi), som anordnats av Utbildningsradion i samarbete med universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala. Till böckerna kan man beställa video- och kassettinspelningar från Utbildningsradion.

De fyra delarna är:

- Grundbok

- Praktikfall och övningar

- Artikelsamling

- Studiehandledning

Andra upplagan
Företag och Marknad (del 1) är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet som består av fyra böcker är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor samt företagsinterna utbildningar. Böckerna täcker allt från marknadsföring och organisation till externredovisning.
Böckerna som lämpar sig väl för självstudier, är också kurslitteratur i den distanskurs (omfattande de tio första poängen i företagsekonomi), som anordnats av Utbildningsradion i samarbete med universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala. Till böckerna kan man beställa video- och kassettinspelningar från Utbildningsradion.

De fyra delarna är:

- Grundbok

- Praktikfall och övningar

- Artikelsamling

- Studiehandledning

Andra upplagan
Upplaga: 2a upplagan
Utgiven: 1998
ISBN: 9789144008615
Förlag: Studentlitteratur AB
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 606 st
Företag och Marknad (del 1) är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet som består av fyra böcker är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor samt företagsinterna utbildningar. Böckerna täcker allt från marknadsföring och organisation till externredovisning.
Böckerna som lämpar sig väl för självstudier, är också kurslitteratur i den distanskurs (omfattande de tio första poängen i företagsekonomi), som anordnats av Utbildningsradion i samarbete med universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala. Till böckerna kan man beställa video- och kassettinspelningar från Utbildningsradion.

De fyra delarna är:

- Grundbok

- Praktikfall och övningar

- Artikelsamling

- Studiehandledning

Andra upplagan
Företag och Marknad (del 1) är ett grundläggande läromedel i företagsekonomi. Materialet som består av fyra böcker är avsett för grundläggande kurser i företagsekonomi vid universitet och högskolor samt företagsinterna utbildningar. Böckerna täcker allt från marknadsföring och organisation till externredovisning.
Böckerna som lämpar sig väl för självstudier, är också kurslitteratur i den distanskurs (omfattande de tio första poängen i företagsekonomi), som anordnats av Utbildningsradion i samarbete med universiteten i Linköping, Umeå och Uppsala. Till böckerna kan man beställa video- och kassettinspelningar från Utbildningsradion.

De fyra delarna är:

- Grundbok

- Praktikfall och övningar

- Artikelsamling

- Studiehandledning

Andra upplagan
Begagnad bok
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
119 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar