Företag och medier; Lars Strannegård, Josef Pallas; 2010
5+ säljare

Företag och medier Upplaga 1

av Lars Strannegård, Josef Pallas
Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.

Om författarna
Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.
Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.

Om författarna
Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.
Upplaga: 1a upplagan
Utgiven: 2010
ISBN: 9789147094455
Förlag: Liber
Format: Häftad
Språk: Svenska
Sidor: 304 st
Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.

Om författarna
Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.
Denna bok visar hur medierna har tagit sig in som en viktig del av företagandet och målar upp detta förändrade landskap. Författarna belyser vilka intressen som står på spel, hur det intrikata samspelet mellan företag och medier ser ut och hur olika aktörer hanterar påtryckningar och försöker driva sina egna dagordningar. Sammantaget utmanas bilden av kommunikationen mellan företag och medier som direkt, endimensionell och linjär.

Om författarna
Josef Pallas är ek. dr och verksam vid Företagsekonomiska institutionen, Uppsala universitet. Lars Strannegård är professor i företagsekonomi och verksam vid Handelshögskolan i Stockholm och Uppsala universitet.
Begagnad bok
279 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar
Köpskydd med Studentapan
Varje köp täcks av Studentapans köpskydd som säkerställer att boken kommer fram, att du får rätt bok och att skicket stämmer överens med beskrivning.
279 kr
Fri frakt & skickas inom 1-3 vardagar